najczęściej zadawane
pytania

Zebraliśmy dla Was najczęściej pojawiające się pytania, na każde z nich udzielamy odpowiedzi poniżej.

W razie dodatkowych wątpliwości pozostajemy do Waszej dyspozycji.

01.

W jaki sposób dokonać rezerwacji?

Rezerwacji można dokonać poprzez przycisk „rezerwuj”. Należy wybrać odpowiedni przedział godzinowy (pon-pt 9:00-20:00, sb-ndz 10:00-20:00 lub poza godzinami pracy studia), następnie wybrać dzień i godzinę oraz wypełnić dalszą część formularza. Zostaniesz przekierowany na stronę z szybkimi płatnościami PayU.

03.

Co zawiera cena wynajmu?

Cena wynajmu zawiera:
-wynajem powierzchni zdjęciowej wraz z meblami i dekoracjami, które się tam znajdują,
-profesjonalne oświetlenie, modyfikatory i akcesoria,
-stanowisko do makijażu 30 minut przed godziną wynajmu,
-wi-fi,
-parking,
-kawa, herbata oraz woda

05.

Czy dostępne są miejsca parkingowe?

Wjazd na teren parkingu przynależnego do studia możliwy jest po pobraniu przepustki od ochrony (stojąc przed szlabanem kieruj się do szklanych drzwi po lewej stronie). Do Waszej dyspozycji oddajemy dwa miejsca parkingowe znajdujące się tuż pod studiem, po lewej stronie od drzwi wejściowych (przy wysokich, białych słupach), są one specjalnie oznaczone dla naszego studia.

07.

Czy istnieje możliwość całkowitego zaciemnienia studia?

Posiadamy rolety typu blackout, które w pełni zaciemnią plan zdjęciowy.

09.

Jaki jest zakres obowiązków asystenta studia?

Asystent studia to osoba, która doskonale zna plan zdjęciowy i pomoże w kwestiach organizacyjnych np. przy rozstawianiu lamp, mebli oraz przy zmianie modyfikatorów światła, wyjaśni również zasadę działania lamp, nie odpowie natomiast na pytanie dotyczące ustawień światła lub „jak osiągnąć dany efekt”.

11.

Czy można zabrać ze sobą czworogona?

Jak najbardziej, nasze studio jest pets friendly. Prosimy jedynie o zanotowanie tego faktu w dodatkowych informacjach podczas dokonywania rezerwacji.

02.

Jak trafić do studia?

Nasze studio znajduje się na ulicy Robotniczej 72 we Wrocławiu, w budynku Archimedesa (wejście nr 300, pierwsze piętro, ostatnie drzwi po lewej stronie). Dokładne wskazówki dojazdu w google maps znajdziesz wpisując "Artwork Studio Fotograficzne". Ze względu na budowę trasy tramwajowej na Nowy Dwór, jedyną opcją dojazdu komunikacją miejską są autobusy linii nr: 106, 148 oraz 149 przystanek Robotnicza (centrozłom). W razie problemów z dojazdem dzwoń śmiało: 601 240 931, postaramy się pokierować.

04.

Co w przypadku odwołania rezerwacji?

Bezpłatne odwołanie rezerwacji do 72h przed datą rezerwacji.
Odwołanie rezerwacji 72h-24h przed datą rezerwacji jest płatne 50%.
Odwołanie rezerwacji 24h przed datą wynajmu jest płatne 100%.
Istnieje możliwość przeniesienia rezerwacji na inny dzień i godzinę, pod warunkiem, że studio będzie wolne. W tym celu prosimy o wcześniejszą wiadomość na maila biuro@artwork-studio.pl podając: imię, nazwisko, datę i godzinę rezerwacji.

06.

Czy w trakcie wynajmu możliwe jest jego przedłużenie?

Jeśli w trakcie wynajmu okaże się, że chcesz zostać dłużej, nie możemy obiecać, że będzie to możliwe. Jeśli studio będzie wolne, a asystent studia będzie mógł zostać dłużej, to nie ma problemu. Rozliczamy się za każdą rozpoczętą, pełną godzinę wynajmu.

08.

O której godzinie pojawić się w studio?

Zawsze prosimy o przybycie 10 minut przed zarezerwowaną godziną wynajmu aby dopełnić wszelkich formalności. Jeśli rezerwujesz u nas studio np. w godzinach 10:00-12:00, zapraszamy o 9:50, ponieważ do godziny 10:00 prawdopodobnie trwa inna sesja lub studio jest jeszcze zamknięte. Prosimy również o punktualne opuszczanie studia, asystent poinformuje Cię 5 minut przed końcem czasu o tym fakcie.

10.

Czy obowiązuje wcześniejsza rezerwacja teł?

Wcześniejsza rezerwacja teł obowiązuje tylko w przypadku gnieciuchów. Prosimy o informację w trakcie rezerwacji (w polu “Dodatkowe informacje”). Tła kartonowe nie wymagają wcześniejszej rezerwacji. Asystent studia przygotuje wybrane przez Was tło tuż przed rozpoczęciem zdjęć.