najczęściej zadawane
pytania

Zebraliśmy dla Was najczęściej pojawiające się pytania, na każde z nich udzielamy odpowiedzi poniżej.

W razie dodatkowych pytań pozostajemy do Waszej dyspozycji.

01.

W jaki sposób dokonać rezerwacji?

Rezerwacji można dokonać poprzez przycisk „rezerwuj”. Należy wybrać odpowiedni przedział godzinowy (pon-pt 9:00-20:00, sb-ndz 10:00-20:00 lub poza godzinami pracy studia), następnie wybrać dzień i godzinę oraz wypełnić dalszą część formularza. Zostaniesz przekierowany na stronę z szybkimi płatnościami PayU.

03.

Co zawiera cena wynajmu?

Cena wynajmu zawiera:
-wynajem powierzchni zdjęciowej wraz z meblami i dekoracjami, które się tam znajdują,
-profesjonalne oświetlenie (DUŻE STUDIO), modyfikatory i akcesoria,
-stanowisko do makijażu,
-internet symetryczny po kablu o prędkości 50mbit/50mbit,
-parking,
-kawa, herbata oraz woda

05.

Czy dostępne są miejsca parkingowe?

Tak, miejsca parkingowe znajdują się na głównym parkingu budynku IKSAiP, pod szlabanem należy zadzwonić na portiernię nr 111. Miejsca przynależne do studia znajdują się za pawilonem po lewej stronie, pod ogrodzeniem. Miejsca są oznaczone nazwą Artwork Studio.

07.

Czy istnieje możliwość całkowitego zaciemnienia studia?

Posiadamy rolety zasłony blackout, które w pełni zaciemnią plan zdjęciowy (DOSTĘPNE OD LIPCA 2021).

09.

Jaki jest zakres obowiązków asystenta studia?

Asystent studia to osoba, która doskonale zna plan zdjęciowy i pomoże w kwestiach organizacyjnych np. przy rozstawianiu lamp, mebli oraz przy zmianie modyfikatorów światła, wyjaśni również zasadę działania lamp, nie odpowie natomiast na pytanie dotyczące ustawień światła lub „jak osiągnąć dany efekt”.

11.

Czy można zabrać ze sobą czworogona?

Jak najbardziej, nasze studio jest pets friendly. Prosimy jedynie o zanotowanie tego faktu w dodatkowych informacjach podczas dokonywania rezerwacji.

02.

Jak trafić do studia?

Nasze studio znajduje się przy Alei Różyckiego 1C we Wrocławiu, w budynku IKSAiP.
W budynku znajduje się winda towarowa, należy kierować się do głównego wejścia, następnie korytarzem w prawo, do samego końca.
Recepcja znajduje się na 4 piętrze, pokój nr 405.
W razie problemów poproś o pomoc portiera.

04.

Co w przypadku odwołania rezerwacji?

Bezpłatne odwołanie rezerwacji do 72h przed datą rezerwacji.
Odwołanie rezerwacji 72h-24h przed datą rezerwacji jest płatne 50%.
Odwołanie rezerwacji 24h przed datą wynajmu jest płatne 100%.
Istnieje możliwość przeniesienia rezerwacji na inny dzień i godzinę, pod warunkiem, że studio będzie wolne. W tym celu prosimy o wcześniejszą wiadomość na maila biuro@artwork-studio.pl podając: imię, nazwisko, datę i godzinę rezerwacji.

06.

Czy w trakcie wynajmu możliwe jest jego przedłużenie?

Jeśli w trakcie wynajmu okaże się, że chcesz zostać dłużej, nie możemy obiecać, że będzie to możliwe. Jeśli studio będzie wolne, a asystent studia będzie mógł zostać dłużej, to nie ma problemu. Rozliczamy się za każdą rozpoczętą, pełną godzinę wynajmu.

08.

O której godzinie pojawić się w studio?

Zawsze prosimy o przybycie 10 minut przed zarezerwowaną godziną wynajmu aby dopełnić wszelkich formalności. Jeśli rezerwujesz u nas studio np. w godzinach 10:00-12:00, zapraszamy o 9:50, ponieważ do godziny 10:00 prawdopodobnie trwa inna sesja lub studio jest jeszcze zamknięte. Prosimy również o punktualne opuszczanie studia, asystent poinformuje Cię 5 minut przed końcem czasu o tym fakcie.

10.

Czy obowiązuje wcześniejsza rezerwacja teł?

Tła kartonowe nie wymagają wcześniejszej rezerwacji. Asystent studia przygotuje wybrane przez Was tło tuż przed rozpoczęciem zdjęć.